Jak nakupovat

Doručení zboží

O přijetí vaší objednávky do naší databáze budete informování emailem během 15 minut od odeslání objednávky. Objednané zboží pro vás zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání vás o expedici zboží budeme informovat emailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného, způsob dodání a číslo zásilky. Reálně můžete očekávat doručení balíku během 1 - 2 pracovních dnů.

Ceny doručení zboží

Ceny doručení se liší podle státu, do kerého je zásilka doručována. Výhodnější cenu za dopravu mají členové ZEZULA Clubu.

Česko a Slovensko

Dopravce: DPD, Česká pošta. Dodací lhůta pro ČR 1 den, pro SR 2 dny.

  Cena dopravy Zdarma při nákupu nad
Běžná cena 99 Kč 4 € 1500 Kč 60 €
Členové ZEZULA Clubu 55 Kč 2 € 1200 Kč 45 €

Dopravce: Česká pošta - balík do balíkovny. Dodací lhůta pro ČR 1 den.

  Cena dopravy Zdarma při nákupu nad
Běžná cena 60 Kč 4 € 1500 Kč 60 €
Členové ZEZULA Clubu 40 Kč 2 € 1200 Kč 45 €

Dopravce: Zásilkovna. Dodací lhůta pro ČR 1 den, pro SR 2 dny.

  Cena dopravy Zdarma při nákupu nad
Běžná cena 50 Kč 2 € 1500 Kč 60 €
Členové ZEZULA Clubu 35 Kč 1,30 € 1200 Kč 45 €

Osobní odběr na prodejně v Brně zdarma.

EU, ostatní státy

  Cena dopravy Zdarma od Dodací lhůta
Belgie 225 Kč 9 € 2500 Kč 100 € 4 dny
Bulharsko 6 dní
Dánsko 4 dny
Estonsko 3 - 6 dní
Francie 2 - 5 dní
Chorvatsko 5 dní
Itálie 3 - 6 dní
Irsko 6 dní
Litva 5 dní
Lotyšsko 5 dní
Lucembursko 4 dny
Maďarsko 4 dny
Německo 4 dny
Nizozemí 4 dny
Polsko 4 dny
Rakousko 4 dny
Rumunsko 5 dní
Slovinsko 5 dní
Španělsko 4 - 9 dní
Velká Británie* 3 - 6 dní
Finsko 425 Kč 17 € 5000 Kč 200 € 4 - 8 dní
Kypr 7 dní
Malta 6 dní
Portugalsko 4 - 9 dní
Řecko 4 - 7 dní
Švédsko 3 - 8 dní
Ostatní státy max 2000 Kč max 80 € --- --- 20 - 40 dní

Dopravce po Evropě GLS, mimo Evropu UPS.

V současné době dočasně nedoručujeme objednané zboží do Velké Británie.

Způsoby doručení zboží

Osobní odběr na prodejně v Brně je zdarma!

Osobní vyzvednutí zboží na prodejně v Brně je zdarma. Výhodou je časová nezávislost na doručovateli. Jakmile je zboží připraveno, pošleme vám email s výzvou k vyzvednutí. Zboží pak můžete vyzvednout kdykoli během otevírací doby prodejny. Na prodejně zůstane zboží připraveno po nadcházejících 7 pracovních dní. Poté bude uvolněno do prodeje.

Při osobním odběru můžete zaplatit hotově i kartou.

DPD

  • DPD doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h
  • DPD vám zašle SMS s informací o odesílateli, číslu zásilky a výši dobirky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty)
  • v případě dobírky můžete uhradit částku za balík v hotovosti nebo platební kartou
  • pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, doručí vám zásilku následující pracovní den

Zásilkovna.cz

Zásilkovna.cz

Vyberte si nejbližší výdejní místo vašemu bydlišti a vyzvedněte si balík, kdy se vám to bude hodit. Na vyzvednutí balíku máte vždy minimálně 7 dní. Už žádné fronty na poštách nebo čekání na kurýra.

Vzhledem k omezení velikosti balíků, které je schopná Zásilkovna.cz doručovat do výdejních míst, nelze tento způsob doručení využít při nákupu těchto kategorií: snowboardy, longboardy, wakeboardy (wakesurfy, wakeskaty).

Informace nezbytné pro vyzvednutí zásilky vám sdělíme emailem i SMS zprávou. Na výdejních místech lze platit pouze v hotovosti.

Doba doručení pomocí služby Zásilkovna.cz:

1) do výdejních míst v Praze - 2 dny
2) do ostaních míst v ČR - 3 dny
3) do výdejních míst v Bratislavě - 3 dny
4) do ostaních míst v SR - 4 dny

Seznam všech výdejních míst najdete na odkaze zde.

Česká pošta

Balík do ruky

  • Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den od podání zásilky
  • v případě služby "Balík do ruky" doručuje Česká pošta nově i v sobotu!
  • přes SMS i e-mail vás bude informovat o termínu doručení
  • jestliže vás doručovatel České pošty nezastihne, nechá v poštovní schránce oznámení a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště
  • lístek s oznámením obsahuje i kontakt (telefon) na vaši poštu
  • balík na poště zůstane 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení balíku v určitý den nebo o prodloužení úložní doby

Balík na poštu

  • váš Balík Na poštu vám bude doručen již následující pracovní den na kteroukoli z 2 700 pošt po celé ČR.
  • službu využijete zejména tehdy, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít.
  • Česká pošta vás přes SMS a email bude informovat o doručování již v den podání balíku.

Balíkovna

  • balík si můžete vyzvednout  na více než 120 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.
  • stačí pouze sdělit jméno kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto  ji může vyzvednout i třetí osoba.
  • na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou.
  • adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
  • hmotnost balíku může být až 20 kg, maximální rozměry 70 cm × 50cm × 50 cm

Kontrola balíku při převzetí

Před převzetím zásilky zkontrolujte, zda je obal balíku a zelená lepící páska neporušená. V případě jakýchkoli nesrovnalostí balík nepřebírejte. Součástí zásilky je faktura - daňový doklad, který slouží při případné reklamaci jako doklad o nákupu. V balíku kromě zboží a faktury najdete i propagační předměty (samolepky, katalogy, odznáčky ...). Ty si ponechejte i v případě, že budete zboží vyměňovat či vracet ve 14denní lhůtě.

 

Možnosti plateb za zboží

Částku za zboží můžete uhradit hotově (nebo v případě dodání PPL i platební kartou) formou dobírky při přebírání zásilky, nebo on-line pomocí Vaší platební karty či platební brány PayU, která sdružuje rychlé online platby většiny bank.
Při osobním odběru zboží na prodejně v Brně můžete zboží zaplatit hotově nebo kartou.

Dobírka

Zboží zaplatíte hotově (nebo v případě PPL platební kartou přímo řidiči) při převzetí zásilky. U zásilek na Slovensko uhradíte dobírku v EUR (u zásilek na Slovensko nelze zaplatit dobírku platební kartou).

Kurýr PPL Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení a výši dobírky. Částku za zboží zaplatíte hotově nebo platební kartou přímo kurýrovi při převzetí zásilky.

Ve větších obcích Vás bude doručovatel České pošty telefonicky kontaktovat a domluví s Vámi podrobnosti předání zásilky. V ostatních případech, pokud Vás nezastihne doma, nechá Vám ve schránce oznámení o uložení zásilky, kterou vyzvednete a zaplatíte přímo na přepážce Vaší spádové pošty.

Platba kartou

Použití platebních karet VISA a MasterCard je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Na rozdíl od výběru z bankomatu je tento způsob platby bez bankovního poplatku. Možnost platit kartou na internetu nemusíte mít nastavenu automaticky - informujte se ve Vaší bance.

Údaje ze své platební karty předáváte přímo bance, nikoli prodejci (SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.). Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě.

Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.

Jak postupovat při platbě kartou?

V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o vaší kartě:

  • číslo platební karty
  • datum ukončení platnosti karty
  • CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty

Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

Jak postupovat v případě problémů?

Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků
  • vyčerpali jste limit pro internetové transakce
  • vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit

Platba přes Pay U

Platební brána PayU je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. PayU sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána PayU je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.

Google Pay

Rychlá a bezpečná platba online prostřednictvím Google Pay

PLATBA 24

Rychlý převod z České spořitelny prostřednictvím Servisu 24

mPeníze

Rychlý převod z mBank přes internetové bankovnictví

MojePlatba

Rychlý převod z Komerční banky prostřednictvím internetbankingu

ePlatby

Rychlý převod z Raiffeisenbank přes internetové bankovnictví

Moneta Money Bank

Rychlý převod z Moneta Money Bank prostřednictvím internetbankingu

Sberbank

Rychlý převod z Sberbank přes internetové bankovnictví

Fio banka

Rychlá online platba pro klienty Fio banky

Era

Rychlá online platba pro klienty Era

UniCredit Bank

Rychlá online platba pro klienty UniCredit Bank

ČSOB

Rychlá online platba pro klienty ČSOB

 

Průběh platby

Peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu může prodejce odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje Vaše banka, protože platba probíhá přímo ve Vašem internetovém bankovnictví.

Po přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví Vám bude předložen předvyplněný příkaz k úhradě obsahující všechny potřebné údaje k  platbě, který stačí jen potvrdit.

 

Práva z vad a reklamace

Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).

Zboží můžete reklamovat v naší prodejně v Brně nebo ho poslat poštou.

Reklamace musí být vyřízena neprodleně, nejpozději do 30 dnů.

Chcete vrátit zboží ve 14denní lhůtě?

Jak postupovat při reklamaci

Reklamaci lze uplatnit pouze v době do 24 měsíců od převzetí zboží. Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.

Reklamované zboží musí být kompletní (např. nestačí pouze jedna bota, ale celý pár), čisté, suché a hygienicky nezávadné.

Při reklamaci je třeba prokázat nákup zboží u společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. dokladem o nákupu (prodejkou nebo fakturou).

V případě, že budete posílat zboží na reklamaci poštou, napište přímo na kopii dokladu důvod reklamace, stručně popište vzniklou vadu.

Pokud se jedná o odstranitelnou vadu, má zákazník právo na bezplatnou, včasnou a řádnou opravu. Tuto vadu odstraníme neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.

Adresa pro zasílání reklamací:

"REKLAMACE"
Snowboard Zezula
Palackého třída 170
612 00 Brno

Bližší informace:

Reklamační řád

Reklamační řád účelně upřesňuje postup zákazníka a společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. v případě, že přes veškeré úsilí společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění reklamace.

Tento reklamační řád se vztahuje pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem dle § 419 občanského zákoníku.

Předcházení vzniku vady

Při výběru zboží je nutné, aby zvolený druh a velikost výrobku přesně odpovídal potřebám zákazníka. Zákazník před zakoupením výrobku vezme v úvahu účel užití, provedení, materiálové složení a způsob ošetřování zboží. Pouze zboží dobře zvolené z hlediska funkčního, sortimentního a velikostního je předpokladem naplnění užitné hodnoty a účelu užití zboží.

Nadměrné či nevhodné užívání výrobku nebo jeho používání k nevhodnému účelu mohou nepříznivě ovlivnit funkčnost a životnost výrobku a může být důvodem odmítnutí reklamace.

Správná a pravidelná údržba výrobku je předpokladem pro dobrý stav zboží a jeho plnou funkčnost. Poradíme vám, jak správně udržovat snowboardové vybavení.

Všeobecné reklamační podmínky

Práva kupujícího z odpovědnosti za rozpor s kupní smlouvou a z odpovědnosti za vady zboží (dále jen reklamace) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamační řádem v platném znění, který je neoddělitelnou součástí kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávající je povinen seznámit kupujícího s obsahem reklamačního řádu vhodným způsobem (např. vyvěšením v prodejně, zveřejněním na www stránkách).

V případě, že kupující zjistí, že zboží není při převzetí ve shodě s kupní smlouvou nebo vyskytne-li se u zboží vada, může kupující uplatnit u prodávajícího reklamaci. Za rozpor s kupní smlouvou nebo za vadu zboží nelze považovat a reklamaci nelze uplatnit v případě, že:

  • změna vlastností zboží vznikla v důsledku opotřebení či nesprávného používání, skladování, nesprávného zásahu či mechanického poškození
  • změna vlastností zboží vznikla v důsledku neprovádění nutné údržby nebo v důsledku jejího nesprávného provedení
  • reklamace se týká vady, pro kterou byla sjednána nižší cena
  • jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím
  • zboží již je zcela opotřebováno v rámci své užitné hodnoty

Uplatnění reklamace

Kupující by měl reklamaci uplatnit v místě, ve kterém zboží zakoupil. Kupující má však právo uplatnit reklamaci v kterékoliv provozovně patřící prodávajícímu, v níž je přijetí reklamace možné, a to s ohledem na sortiment prodávaného zboží, popřípadě v místě podnikání nebo sídle prodávajícího. Výjimkou je uplatnění reklamace u osoby, která je určena k provedení opravy v potvrzení o povinnostech prodávajícího v případě vadného plnění.

Kupující by měl uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady. V případě, že kupující bude zboží po zjištění vady nadále používat a způsobí tak rozsáhlejší poškození, nebude reklamace uznána.

Prodávající je povinen zabezpečit přítomnost pracovníka pověřeného vyřizovat reklamace v prodejně po celou provozní dobu.

Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, tzn. doložit místo a čas uskutečnění koupě a cenu zakoupeného zboží. Výše uvedené náležitosti doloží kupující prodejním dokladem, potvrzením prodávajícího o povinnostech v případě vadného plnění, popř. jiným věrohodným způsobem.

Doba pro uplatnění práva z vady

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li na zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se pro určení záruční doby ustanovení občanského zákoníku o záruce za jakost (§ 2113 a násl.). Předchozí dvě věty neplatí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Právo na reklamaci zanikne, nebylo-li uplatněno v době pro uplatnění práv z vadného plnění.

Doba od okamžiku uplatnění reklamace do doby, kdy je kupující povinen zboží po skončení opravy převzít, se do doby pro uplatnění práv z vadného plnění nezapočítává.

Dobu pro uplatnění práv z vadného plnění nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou může zboží při správném užívání a údržbě, vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a intenzitě užívání, vydržet.

Vyřízení reklamace

Prodávající je povinen o oprávněnosti reklamace rozhodnout ihned, ve složitějších případech do třech pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.

Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré součásti zboží (např. v případě reklamace obuvi je kupující povinen předat prodávajícímu celý pár, pouze jedna bota nepostačuje) nebo podklady potřebné pro vyřízení reklamace. Prodávající je povinen si vyžádat doplnění částí zboží nebo podkladů od kupujícího bez zbytečného odkladu. Lhůta pozastavena do okamžiku dodání vyžádaných věcí a podkladů kupujícím.

Prodávající je oprávněn rozhodnout o reklamaci sám a není povinen vyhovět žádosti kupujícího o posouzení oprávněnosti reklamace třetí osobou. Prodávající je dále oprávněn rozhodnout sám o způsobu provedení opravy. Kupující nemůže bez souhlasu prodávajícího předat zboží k opravě třetí osobě. V takovém případě ztrácí kupující nárok na bezplatné provedení opravy.

Kupující je povinen převzít si zboží k datu uvedeném na potvrzení o vyřízení reklamace. Nevyzvedne-li si kupující zboží do šesti měsíců od vyznačeného data a byl-li v této době kupující alespoň jednou vyzván k převzetí zboží, má prodávající právo zboží zlikvidovat.

Rozpor s kupní smlouvou

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Práva kupujícího

Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161 občanského zákoníku, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

 

Výměna a vrácení zboží

Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).

Jak postupovat, když vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Při nákupu přes internetový obchod máte dle občanského zákoníku jako spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Pro odstoupení od smlouvy lze využít tento formulář.  Uvedené znamená, že zboží můžete vrátit nebo za níže uvedených podmínek můžete požadovat jeho výměnu. V ideálním případě nám posílejte zboží na vrácení v původním obalu. Právo odstoupit od smlouvy však není dáno v případech dle § 1837 občanského zákoníku, tzn. zejména v případech, pokud se jedná o dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, nebo o dodávku zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

Bude-li zboží použité nebo poškozené, odpovídá kupující prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnost.

Právo vrátit nebo vyměnit zboží do 14 dnů od převzetí zboží máte jen při nákupu přes internetový obchod, neplatí to pro nákup v naší kamenné prodejně.

O průběhu výměny nebo vrácení zboží vás budeme informovat emailem.

Vrácení zboží

Pokud vám zboží nevyhovuje a nechcete je vyměnit za jiné, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Přiložte kopii dokladu o nákupu (fakturu) a přímo na ni prosím připište číslo vašeho účtu - ukázat příklad.

Peníze za zboží i poštovné (pokud vám bylo účtováno při prodeji ve faktuře) vám zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu. Náklady spojené s vrácením zboží však neproplácíme.

Částky vyšší než 30 000 Kč (resp. 1 000 €) vracíme výhradně převodem na účet, nebo v hotovosti následující pracovní den po domluvě na info@snowboard-zezula.cz.

Došlo-li ke snížení hodnoty vraceného zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, započteme toto snížení hodnoty vraceného zboží na cenu tohoto zboží.

Původní balení zboží

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.

Propagační předměty (samolepky, odznáčky, katalogy) si i v případě vracení zboží můžete ponechat.

Výměna zboží

Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (nesedí vám velikost nebo se vám nelíbí barva apod.), pošlete nám zboží zpět.

Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište, za co přesně chcete zboží vyměnit: značka, model, barva, velikost - ukázat příklad.

Zboží Vám podle dostupnosti náhradního zboží vyměníme a obratem pošleme. Jde-li o výměnu zboží v maloobchodní ceně nad 1500 Kč, zákazník poštovné při výměně neplatí. V ostatních případech hradí poštovné 55 Kč.

Adresa pro zasílání zboží:

"VÝMĚNA" nebo “VRÁCENÍ”
Snowboard Zezula
Palackého třída 170
612 00 Brno

V žádném případě neposílejte zpět zboží na dobírku!
Tyto zásilky nebudou přijaty a budou doručeny zpět odesílateli.